Optional sidebar menu
Social media
Contact
Adresa

Bucuresti Sector 3, Strada Fildesului nr 7, Apartament 1 , Parter

Email

office@deversoft.ro

Tel

+40 723.190.126

Email Suport

suport@deversoft.ro

Tel Suport

+40 728.065.405

Baza de date clienti

  • Se pot adauga persoane fizice sau juridice
  • Persoanele fizice pot fi asociate persoanelor juridice (optional, pentru conturile mari)
  • Listare factura pentru o perioada selectata
  • Rapoarte detaliate ale clientilor (pot fi anexe ale facturilor)

Evidenta abonamentelor

  • Definirea tipurilor de abonament cu atributele specifice si asocierea cu un produs din baza de date
  • Asocierea clientilor cu cardurile si cu tipurile de abonamente, cu posibilitatea adaugarii unei poze, astfel incat cardul sa nu fie folosit de alte persoane
  • Contorizare numar de sedinte consumate si ramase, in cazul abonamentelor pe baza de sedinte
  • Fidelizarea clientilor prin promotii

Cautare client

  • Un client isi poate scana cardul si programul il recunoaste automat
  • Clientul poate fi cautat si dupa nume
  • Pentru clientul selectat putem vedea statusul abonamentelor sale: galben - abonament nefolosit, rosu abonament expirat, verde - abonament valid

Retetar

  • Cu ajutorul acestei functii se adauga produse din Departamentul Fitness/SPA
  • Posibilitatea adaugarii unui modul de vanzare (optional), prin care se pot vinde si alte produse (apa, energizante etc.)

Plata serviciilor

  • Se poate plati unul din tipurile de abonament asociate pe clientul curent
  • Daca avem mai multe tipuri de abonamente, se alege cel pe care il platim si tipul de plata dorit
  • Daca abonamentul este unul cu plati partiale, programul calculeaza rata si o afiseaza

Rapoarte

  • Raport intrari clienti - cu posibilitate de filtrare dupa perioada si client
  • Raport grad de ocupare al salii ��� cati clienti sunt in sala la un anumit moment
  • Rapoarte Vanzari - raport realizari total per unitate; se poate filtra dupa departament etc.

Pontaj

  • Pentru o tura se pot stabili reguli precum:
    • Inainte de program necontorizat: daca vin cu x minute inainte nu primesc overtime
    • Prag ore suplimentare: daca stau cu x minute peste - nu primesc overtime, daca stau peste - primesc overtime etc.
  • In FrontOffice, modulul de pontaj contine doua butoane, ���Intrare��� si ���Iesire���. La apasarea unuia dintre aceste butoane, se citeste cardul angajatului si se inregistreaza in sistem ora la care a intrat sau a iesit.