Persoanele fizice pot fi asociate persoanelor juridice (optional, pentru conturile mari)
Cautare client dupa nume, oriunde in cuvant
Rapoarte detaliate ale clientilor (pot fi anexe ale facturilor)
Rezervari
Vizualizare in timp real a situatiei camerelor, indicate prin culori diferite: alb -liber, galben- cazata, rosu-checkout astazi, gri-camera virtuala ocupata etc. Descriptori camera: defecta, murdara.
Diagrama camerelor afiseaza cazarile, rezervarile, istoricul si permite efectuarea de rezervari noi prin drag and drop, de la data de checkin pana la data de checkout.
Locatiile multiple ale hotelului se pot filtra individual
Functia de adaugare cazare ��� prin apasarea butonului cazare, se adauga tuturor camerelor ocupate din hotel inca o zi de cazare cu tariful corespunzator si tipul de camera ales la inceput
Functia de intrerupere sejur ��� dezactiveaza functia de mai sus (de exemplu, pentru camerele din care clientul pleaca pe perioada weekendului)
Check-in si check-out rapid ->check-in cu preluare din istoric clienti
Grupuri
O camera poate plati si pentru alte camere, constituindu-se intr-un grup
Se pot achita: doar cazarea pentru celelalte camere, cazarea + serviciile fara minibar, cazarea pentru alte camere doar pana la o anumita data etc.
Prin afisarea desfasurata se pot vedea serviciile si cazarile detaliat (camera + data) si se pot selecta individual
Plata serviciilor
Se pot plati toate produsele impreuna
Pentru plata individuala, se selecteaza produsele unul cate unul si se alege tipul de plata
Modalitati de plata: cash, card, OP etc.
Facturare
Emitere factura pentru persoana fizica sau juridica, pe o perioada selectata
Pe factura apare produsul cazare, taxa hoteliera si tipul de plata
Cazarea este defalcata pe tip de tarif, cu evidentierea numarului de nopti
Integrare cu programul de restaurant
Integrarea intre sistemul de management hotelier DeverCheckin si programul de la restaurant permite:
Transferul notelor de plata a clientului de la restaurant direct la camera
Transferul la camera se realizeaza foarte simplu, folosind functia Plata la cazare:
De la restaurant se apasa butonul Optiuni -> Plata la cazare
Se introduce codul camerei si se confirma
Programul inchide automat nota de plata la restaurant, cu tipul de plata hotel
Se pot emite doua exemplare : unul pentru receptioner si unul pentru client
Asocierea unui card cu fiecare camera, ce se poate folosi in loc de codul camerei (astfel, nu se transfera produse pe camera fara card)
Legitimatia de masa
Permite achitarea notelor de plata de la restaurant cu tipul de plata Legitimatie de masa
Se configureaza un cont de tip legitimatie de masa cu un credit in valoare de x lei
Se poate vinde pe minus (datorie) pana la un nivel configurat. Dupa consumarea creditului, diferenta se va achita la receptie prin tip de plata hotel.
Rapoarte
Raportul de inchidere de tura hoteliera include:
raport detaliat de incasari
raport centralizat pe tip de serviciu pe tip de plata
centralizator facturi emise
Raportul de cazari cuprinde toate informatiile cerute de lege. Cautarea se poate face dupa camera, nume, adresa
Export rapoarte in Excel si printare direct din program
Backoffice
Rapoarte detaliate de vanzari cu filtrare pe sectie (bar, bucatarie, hotel etc.), pe categorie etc.
Optiune configurare sistem de promotii
Retetar
Modificari preturi, sectii, categorii, magazii, mod preparare, ordine servire, tipuri de plata, TVA
Gestiune cantitativ-valorica ,scaderea din stoc pe baza retetelor, balanta stocuri, consumuri, transfer intre magazii, bonuri de consum, fise de magazie, diferente inventar
Modul financiar: registru de casa si banca, evidenta clienti si furnizori, rapoarte facturat/colectat, detalii incasari, balanta creante si datorii la zi, raport vechime creante neincasate, rezumat financiar pe grade de risc
Baza date clienti
Fidelizare clienti prin carduri de fidelitate, cupoane inseriate sau coduri numerice
Fise client si raport centralizator
Meniul zilei ��� creare rapida de meniuri, bazate pe produsele deja definite
Securitate
Salvare zilnica automata a bazelor de date (baza de date PostgreSQL)
Stabilire nivele de acces pentru utilizatori
Log de activitate complet pentru fiecare utilizator in parte - raport actiuni utilizatori