Recunoasterea automata a clientului dupa numarul de telefon, cu afisarea istoricului comenzilor si a observatiilor permanente
Memorarea observatiilor permanente pentru client in baza de date si afisarea lor in momentul apelului (observatiile permanente sunt doar pentru uz intern) ermanente pentru client in baza de date si afisare in momentul apelului (observatiile permanente sunt doar pentru uz intern)
Un client poate avea pana la 3 numere de telefon si pana la 5 adrese
Cautarea clientului dupa nume, oriunde in cuvant
In cazul numerelor de telefon fix (de companie), se vor afisa doar clientii care au comandat de pe numarul de telefon respectiv ��� se poate alege unul din numele afisate
Avertizare vizuala in cazul in care datele de contact sunt mai vechi de 6 luni; editare usoara a acestora
La selectarea clientului, apare o informare vizuala daca este ziua de nastere a acestuia
Comenzi
Posibilitatea de folosire a unui monitor touchscreen, produsele fiind structurate pe categorii, subcategorii
Cautare foarte rapida din tastatura, dupa sectiuni din numele produselor , oriunde in cuvant
Livrare la domiciliu sau ridicare personala a comenzii, cu evidentiere distincta in bucatarie si la livratori
Observatii pentru comenzi (ex.: ora de livrare) si produse (modul de preparare)
Modificarea adresei de livrare oricand inainte de plecarea la livrare
Status pe comanda evidentiat pe culori: in termen; avertizare vizuala la 15 sau 30 minute depasite de la preluarea comenzii si comanda neiesita la livrare; iesita la livrare
Emiterea de facturi fiscale si avize de expeditie direct din comanda; chitanta optionala la facturi
Tiparire note de plata, cu toate informatiile necesare livrarii
Tiparirea bonurilor fiscale, inclusiv a datelor de livrare (numar de telefon, nume, adresa etc.)
Alegerea imprimantei, in functie de incarcarea punctelor de productie si tiparirea prin internet (optiune)
Gruparea mai multor produse (ex.: pizza + toppinguri pentru evidentiere grupata la bucatarie)
Metode multiple de plata (cash, banca, tichete, card, de plata etc) + combinarea lor pe aceeasi comanda
Tiparire retururi, grupate per angajat
Tiparire etichete de ambalaj
Gruparea produselor pe eticheta de ambalaj (ex: pizza + topping-uri apar pe aceeasi eticheta)
Numerotarea ambalajelor si afisarea totalului per produs si general pe eticheta
Se afiseaza si modul de preparare al produselor
Sistem inteligent de meniuri
Se pot configura meniuri complexe : ex meniu duo = 2 pizza mici la alegere + 2 bauturi + 2 sosuri ��� fara sa introduceti produsele din nou !!
Meniurile se pot restrictiona intre anumite ore, in anumite zile din saptamana
Toate produsele dintr-un meniu se evidentiaza grupat la bucatarie, pe nota de plata si bonul fiscal
Baza de date clienti
Se pot adauga persoane fizice sau juridice
Se pot asocia (optional) persoanele fizice la persoane juridice pentru conturile mari
Incasare in contul clientului si plata in avans sau in datorie, cu limita cont
Listare factura pentru o perioada selectata
Rapoarte detaliate grupate pe clienti (pot fi anexe la facturi)
Marketing
Reduceri acordate manual
Happy hour, cu alegerea zilelor din saptamana si a orelor
Fidelizare prin carduri de fidelitate si coduri secrete
Campanie SMS:
Pentru produse noi, promotii, lichidari de stoc/materii prime
Pentru reducere acordata cu ocazia zilei de nastere sau zilei de nume (�� x zile inainte, dupa)
Pentru reduceri acordate cu ocazia sarbatorilor legale (�� x zile inainte, dupa)
Gestiune/Backoffice
Evidenta in timp real a stocurilor , cantitativ si valoric
Stoc minim personalizat pentru fiecare produs si avertizare prin culori
Retetar cu pana la 6 zecimale ; reteta in reteta (util pt semipreparate de ex)
Magazii nelimitate
Metode de gestiune FIFO sau cost mediu ponderat
Emitere NIR si evidenta intrarilor
Situatie stocuri in timp real pe magazie sau pe unitate
Toate rapoartele necesare activitatii
Calcul adaos pentru retete, conform ultimului pret de achizitie ; modificare automata preturi conform adaos dat , cu rotunjire la X zecimale
Alegerea magaziei din care se descarca marfa pe baza sectiei si locatiei din care se vinde produsul (fiecare centru de productie poate avea magazia proprie)
Fisa magazie pentru fiecare tranzactie, ceea ce permite corectia usoara a erorilor de gestiune
Optiunea de recalcul permite recalcularea stocurilor dupa o eroare de gestiune (retetar gresit de ex)
Toate documentele de gestiune se pot introduce si retroactiv si se pot recalcula.
Nu sunt necesare sincronizari de produse sau vanzari intre mai multe programe
Modificarile de produse si preturi sunt efective imediat de la preluare comenzii
Module optionale
Modul LIVRATORI (program dedicat livratorilor)
Modul PRODUCTIE - evidenta stocului de produs finit pe baza raportului de fabricatie
Modul MAI MULTE UNITATI DE PRODUCTIE
Modul bucatarie
Afisarea comenzilor, retetelor si a modului de preparare pe monitorul din bucatarie
Feedback de la bucatar ��� acceptat / refuzat / in lucru / terminat
Modul pontaj
Inregistrarea intrarilor si iesirilor fiecarui angajat , pe baza unei parole sau card - se pot folosi cardurile deja existente (banda magnetica sau proximitate)
Calculul orelor reale lucrate, tinand cont de programul de lucru, pauza de masa, intarzieri, overtime
Evidenta vanzarilor pe ture
Modul INTEGRARE TELEFOANE SI SMS - transmite un SMS clientului cu ora de livrare, trimitere SMS la stergere nota de plata, etc.
Integrare website - export preturi, produse in website; import comenzi, clienti din website
Servicii incluse pentru pachetul Delivery Silver
Instalarea Delivery Silver, conectarea echipamentelor ( fara creare retea), instalare driver casa de marcat (pentru anumite case de marcat driverul se plateste separat)
Timp total instalare, configurare si instruire 10 ore
Asistenta tehnica gratuita 1 luna - telefon / internet
Instalare gratuita la sediul nostru din Bucuresti sau online
O licenta server - punct de lucru principal si o licenta backoffice pe un calculator din locatie
BONUS: 1 an monitorizare si backup prin internet , gratuit