Cerintele clientului:

  • Un sistem integrat ce administreaza toata afacerea
  • Controlul accesului clientilor la piscina
  • Sistemul de acces la piscina trebuie sa suporte un flux mare de oameni

Fluxul de lucru:

  • Acces la piscina pe baza de card (abonament) sau tag (o intrare) - abonamentele pot avea numar limitat/ nelimitat de intrari, in functie de optiunea aleasa. La intrarea de la piscina, atat din card cat si din tag este scazuta o sedinta. Tagurile trebuie predate la iesire.
  • Tagurile pentru copii si adulti au preturi diferite.
  • Clientii de la hotel au taguri speciale, colorate diferit, care le permit sa intre oricand la piscina pe perioada sederii lor.
  • Tipuri de taguri:
    • albastre - clientul trebuie sa predea tagul la iesire
    • rosii - clientul primeste vestiar, iar la iesire trebuie sa predea si tagul si cheia vestiarului
    • galbene - pentru clientii din hotel

Descrierea componentelor:

  • Restaurant - vanzare produse, preluare si centralizare comenzi, atat a celor din restaurant cat si de la tablete, emitere rapoarte, facturi si bonuri.
  • Tabletele - preluare comenzi direct de la sezlong si trimitere catre restaurant.
  • Hotel - rezervari, cazari, facturare, emitere rapoarte.
  • Client piscina - laptop ce reincarca tagurile, controleaza turnichetul, emite bonuri, tine evidenta abonamentelor si contorizeaza numarul de sedinte.
  • Imprimantele de sectii (pizza, bucatarie) - tiparesc bonurile de comanda.