Preluarea rapida a comenzilor telefonice (aplicatia Incoming Caller ID), fara a mai intreba la inceput numele si adresa clientului
Aplicatia sa functioneze cu locatii situate la adrese diferite
Economisire timp prin automatizarea introducerii numerelor de telefon in baza de date
Baza de date a clientilor existenti si optiunea de a-i adauga pe cei noi
Un client sa poata avea mai multe adrese si mai multe numere de telefon (de exemplu, numarul personal si cel de la firma vor fi vizualizate sub acelasi nume)
Posibilitatea de a monitoriza si depana microcalculatoarele de la distanta
Fluxul de lucru:
Cand clientul suna, aplicatia de pe telefon transmite apelul mai departe catre PC, astfel:
Clientul este in baza de date => pe ecranul aplicatiei apare o fereastra cu datele lui
Clientul nu este in baza de date => apare o fereastra doar cu numarul de telefon completat -> se adauga clientul in baza de date, completand si restul campurilor
Operatorul de la Call Center adauga produsele dorite in comanda
Dupa ce apasa marcaj, PC-ul separa comenzile si le trimite separat la locatia potrivita
Bonurile de comanda ajung la locatia corespunzatoare si imprimanta trimite un semnal de atentionare
Notele de plata contin produsele din toate punctele de lucru