Cerintele clientului:

  • Preluarea rapida a comenzilor telefonice (aplicatia Incoming Caller ID), fara a mai intreba la inceput numele si adresa clientului
  • Aplicatia sa functioneze cu locatii situate la adrese diferite
  • Economisire timp prin automatizarea introducerii numerelor de telefon in baza de date
  • Baza de date a clientilor existenti si optiunea de a-i adauga pe cei noi
  • Un client sa poata avea mai multe adrese si mai multe numere de telefon (de exemplu, numarul personal si cel de la firma vor fi vizualizate sub acelasi nume)
  • Posibilitatea de a monitoriza si depana microcalculatoarele de la distanta

Fluxul de lucru:

  • Cand clientul suna, aplicatia de pe telefon transmite apelul mai departe catre PC, astfel:
    • Clientul este in baza de date => pe ecranul aplicatiei apare o fereastra cu datele lui
    • Clientul nu este in baza de date => apare o fereastra doar cu numarul de telefon completat -> se adauga clientul in baza de date, completand si restul campurilor
  • Operatorul de la Call Center adauga produsele dorite in comanda
  • Dupa ce apasa marcaj, PC-ul separa comenzile si le trimite separat la locatia potrivita
  • Bonurile de comanda ajung la locatia corespunzatoare si imprimanta trimite un semnal de atentionare
  • Notele de plata contin produsele din toate punctele de lucru

Descrierea componentelor:

  • Call Center:
    • 2 PCuri
    • Imprimanta note
    • Casa de marcat
    • 4 telefoane Android pentru preluarea comenzilor
  • Locatii:
    • Microcalculatoare
    • Imprimante note de plata
    • Buzzer - pentru notificari
    • VPN/ Internet